En liten fest till min ära =)

Mina vänner kom i lördags för att fira mig. Himla trevligt tycker jag, tyvärr var jag inte på topphumör (har ju mått illa och är väldigt trött hela tiden) hoppas bara att det inte märktes alltför mycket. Det blev en himla lugn fest och det var jätte skönt tycker jag, då blir det inte så mycket att städa, vilket jag inte gjorde ändå i och för sig. När jag kom ner på söndagen så hade Anders redan städat bort festen. Tack tack tack!!!

Fick mycket bra presenter! Mycket skönhetsprodukter, det hade jag önskat mig. Presentkort på Make-up store, det är alltid bra. En pocket - jag älskar ju att läsa. Mine glas, snapsversionen (dom hade jag inte innan). Två söta figurer (har ingen aning om vad dom heter, men jag älskar dom) SÅ SÖTA! Såg dom hemma hos Johanna och Fredrik och hon la det på minnet. Vilket jag är tacksam för =)
Som alltid när kvällen närmar sig sitt slut blir man ju hungrig, så även denna kväll. Vi beslöt oss för att bege oss till trollhättan för att äta på grillhouse. Det fanns ju inget öppet i hålan här hemma!!!
Så vi var väl hemma framåt två tiden igen. Lång dag, det kan jag lova.


Först samlades vi på altanen



Detta var nästan den enda bilden vi hann få på Sara innan hon var tvungen att åka till jobbet

Johanna och Hanna

Anders och Anders

Olof och Pontus

Joel vilade lite i hallen

Om ni undrar varför det är så mycket gult så var det lite av ett tema eftersom det var påsk.

Kommentarer
Postat av: Virre

Grattis i efterskott! O Glad Påsk också! :-)

2009-04-13 @ 11:55:16
Postat av: Johanna

Kul att du gillade krukorna :) kram

2009-04-13 @ 12:33:08
Postat av: Hanna

Stackare, fick ni åka ända till Trollhättan för att få käk? Ni kunde ju åkt med oss ju... fast då hade ni iofs fått gå hem för jag var så trött att jag höll på att somna i hallen innan jag ens fått av mig jackan :) Tack för kvällen!

2009-04-13 @ 12:38:02
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0