" Älskade Jackie"

Till och med titeln på denna lilla käcka bok är som en smörig novell. Och det är väl egentligen det jag precis har läst färdigt. En lättläst liten historia på 300 sidor som BARA handlade om perfekt romantik och kärlek. Min favoritförfattare Nora Roberts har ju skrivit hyffsat många mindre böcker, typ lite Harlequin som det verkligen bara sprudlar om kärlek i. Typiskt sådant som killar kallar för tantsnusk. Men dom vet ju i och för sig inte vad dom pratar om, för vad kan vara bättre än att få drömma sig bort i någons annan kärlekshistoria. För jag menar, hur bra du än har det hemma så är det absolut inte i som i böckerna.
Nästa bok att sätta tänderna i får nog bli en ny Marie Jungstedt. Det är mormors böcker jag har här hemma så det är lika bra att få läst dom så att jag kan lämna tillbaka dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0