Ner och träna

Jo det ska jag visst det!!!
Loke håller på att somna nu så den här dagen går enligt planerna.
Fick sova lite längre än planerat men det är ju bara att tacka och ta emot. =)
Jag gick alltså upp och påbörjade maten medan Loke sov middag. Jag lagade Texmexsoppa och biffar. Vet att jag inte kommer att hinna laga mat imorgon så då är det bara att förbereda med extra mycket mat. Det är så skönt att ha hemma i frysen. Se ringde Anders och sa att han behövde hjälp med filmerna på macken. Han behöver ju inte be två gånger om den saken. Tycker ju att det är så himla kul att ta hand om det så det gör jag gärna. Så jag spenderade lite timmar hos honom. Gott att få träffa honom lite. Trodde ju att jag inte skulle få se honom idag. En positiv sak till!!
 Nej nu ska jag gå ner och träna, hör inget från Lokes rum så jag kan nog passa på.
 Baby watchern är med ner så jag hör om han blir ledsen.
Så nu behöver ni inte vara oroliga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0