När tiden är inne...

Nu har jag äntligen läst ut boken. Det tog ett tag för mig denna gången och jag kan inte bara skylla på att jag inte haft tid. Boken har väl inte lockat direkt. Boken hette som sagt "När tiden är inne" och är skriven av Julie Parsons. Detta var en bok som man behövde ge lite tid. Det händer inte så mycket i början men ju längre man läser desto mer spännande blir det. En hyfsad bok blev det till slut. Trodde dock att den skulle vara läskigare, det är därför jag har väntat med den i sex år. Jag har ju trott att jag inte skulle våga läsa den men det var ju en överdrift som hette duga. Den var inte läskig för fem öre. Varför ha en läskig framsida? Vill dom inte att man ska läsa boken? Kan ju inte bara vara jag som drar sig för att läsa skräckhistorier menar jag.

ja ja... syrran valde ett nytt nummer. Och jag har tagit fram en bok. Alla andra är nu nedpackade. Kommer dock inte ihåg titeln på nästa bok. Så den får ni vänta på. Med spänning hoppas jag.... ha ha ha som om ni skulle bry er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0