Mysdag

Nu vet jag! Jag vill jobba med film!! Inte att göra film utan att paketera filmer. Packa ner beställningar och sånt alltså. Sortera och ha ordning. Jag vill jobba på ett lager fullt med filmer och skivor, typ Ginza. Det hade varit klockrent. Vet att jag hade stormtrivts på ett sånt ställe. Behöver man ha utbildning för det? Ha ha ha
Nej men allvarligt, lagerarbete. Det hade varit något det. Inget man blir stenrik på direkt men men. Jag tänker ju vinna pengar på Triss så det spelar ju ingen roll.

Ska krypa ner i sängen nu. Min Anders ligger inne och sussar gott. Han är ledig idag och vi ska spendera hela dagen ihop. Jag tänker inte förlora en sekund till av dyrbar tid. Loke sover ju så jag får väl passa på och påbörja mysandet redan nu.
Vad då!!! En kvinna har väl också behov ! ;)


Kommentarer
Postat av: proppan

det har en kvinna verkligen...mer än mannen i vissa fall

2008-09-19 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0