Måndag 29/9 - 08

Helgen gick fort, som alltid. Men vi har allt gjort lite grann.
Lördagen spenderade vi först på Torp, kollade lite på Bauhouse (vet inte hur det stavas). Där hittade vi faktiskt nästan alla tapeter som vi vill ha. Priset, 99:- rullen. Det är billigt!!! Vi har nog hittat en liknande blå tapet till vardagsrummet men för ett bättre pris. Istället för 349 :- så kostar den vi såg 99:- sen kanske det är en skit tapet jämnförelsesvis med den som vi såg först men men ... smällar man få ta.
Kvällen närmade sig fort. Vi lämnade av Loke hos mamsen och sen bar det av till Götet. Louise hade inflyttningsfest och vi hade lovat att åka dit. Kan säga att kvällen var väldigt trevlig, även fast vi gav upp ganska så fort. Men jag längtar mer än någonsin till Kiel och alla drinkar som jag ska smaka på.


 Louise med sin Johan

Lite butter innan kvällen kom igång?
  Senare var det glada miner

Vi var några stycken som var på festen
  Johan och Annelie           
  Ellen 
  Goffen, Maja och Ricky
  Älsklingen

Partypinglorna


Lite mys är aldrig fel




Söndagen tog sin början och både jag och Anders passade på att sova ut nu när Loke sov borta.
 Det var härligt och välbehövande.

Efter att vi hämtat Loke skyndade vi oss för att kunna gå med Petter och Mi på tipspromenaden som är varje söndag här i Grästorp. Är faktiskt en kul och mysigt att göra något sådant. Man kommer ut och träffar folk och får frisk luft. Kan det bli bättre? Just denna gången så var Emma Pettersson hemma i Grästorp och hälsade på. Hon var en utav dom vännerna jag umgicks med mest när vi gick i nian. Det var ett himla tag sedan vi pratade så detta var jätte skojigt. Hon var sig lik. Inga krusidullera utan bara lätta och goa Emma.


2 dagar kvar tills huset är vårt.
 Har kommit på att även fast vi får tillgång till huset på onsdag
 så kommer jag fortfarande att bo i kartonger ett bra tag till.
 Pust och stön!!
Börjar att bli tråkigt nu!


Det var dåligt med folk på jobbet i natt så jag gjorde en deal med arbetsledaren. Jag slutar egentligen 04:00 men jag var kvar till 06:00 om jag fick gå hem tidigare någon annan dag och det var okej. Så onsdag morgon och fredag morgon så slutar jag kl 05:00. Underbart!! Den timmen gör så himla mycket!!!

Kommentarer
Postat av: proppan

tjena hejsan. hur går d me allt? nu va d allt bra längesen vi sågs! Kiel? ska ni dit lr vad? =) hoppas allt e bra puss

2008-09-29 @ 16:36:36
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0