Lördag 6/9 - 08

Snart bär det iväg till Nossebro. Vi ska inviga den nya Biltvätten och det kommer att vara lite bilutställning och ponnyridning och erbjudanden i butiken så det är fullt "ös" hela dagen. Synd bara på vädret!. Jag kommer dock inte vara där borta så länge. Jag har ordnat barnvakt till ikväll. Mamma och Roger ställer upp och ska ha Loke över natten för jag ska iväg på kräftskiva. Känns väldigt dumt att gå iväg när jag vet att Anders inte kan följa med men jag kan inte sitta hemma och vänta på honom hela tiden. (Räckte med att jag fick göra det igår, fredagkväll. Måttligt roligt) Hoppas på att han dyker upp sen när han har stängt. Jag vet i och för sig inte om jag kan kalla det kräftskiva för jag ska ta med mig potatissallad och kött. Jag tänker med andra ord grilla ha ha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick d i Nossebro? Har ni köpt en bensinstation eller? Har nog missat d i såna fall ;-)

2008-09-06 @ 22:14:17
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Helt rätt! Kräftor är överskattat :)

2008-09-07 @ 20:54:25
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0