God morgon!

Klockan är nu 04:27 och jag är hemma och ska krypa ner i min säng. Jag går ju av 04:00 på måndagar och det är så skönt.
Kan hälsa alla er som ska ut att det är super kallt. När jag körde ute med skurmaskinen trodde jag att jag skulle frysa sönder. Kan det vara rumt 5 grader tro? Och vi är bara på mitten av september. Vart ska detta sluta?

Gårdagen blev inte riktigt som den var planerad. Hade tänkt att gå tipspromenaden tillsammans med Mi och gänget men det gick inte till slut. Eftersom Anders var tvungen att jobba till fem idag så tog Anders föräldrar med sig Loke när dom skulle fira Louise i Gbg så att jag kunde sova på dagen istället. Christer kom givetvis och hämtade Loke när dom andra skulle börja gå promenaden. Men jag passade på att börja packa. Det är ju det enda som existerar i huvudet på mig nu.Flytt, flytt, packa,packa. Det är bara det att jag tänker på samma saker hela tiden, jag kommer ingen vart eftersom man inte kan göra något åt det. Blir lite galen på det ibland faktiskt. Man bara maler och maler samma saker, det blir ju tråkigt. Vill se resultat!! Men men det kommer väl inom kort.
Vill säga tack till alla er som erbjuder er att hjälpa mig att packa. Jag uppskattar det verkligen, tro inget annat. Det är bara det att jag måste göra det själv. Jag vill veta vart jag har allt och vart det ska stå och lite sånt där. Jag är väl lite manisk med det kan tänkas men så är det. Konstigt att det inte är några som erbjuder sig att hjälpa mig med att städa =P
Har lite dåligt samvete över att jag inte påbörjade fönstrena igår. Dom behöver verkligen skuras. Det ser ut som om någon har spytt på dom!! Men när jag öppnade altandörren igår till Smilla, hon sprang in och ut kände jag bara hur kallt det var. Även fast solen var uppe och sken var temperaturen låg. Så jag ringde anders som sa åt mig att gå och lägga mig (eftersom jag skulle jobba) så skulle vi göra det tillsammans. Min pojkvän är underbar! Problemet är bara att ju längre vi väntar desto kallare blir det. Inte bra detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0