Den var nog bra...

Ja det måste jag nog säga. Boken " Hämnaren" var en super bok som jag inte kunde lägga ifrån mig till slut. Började ju läsa den i måndags och idag är den slut. Det var ändå 300 sidor. Den var med andra ord bra och lättläst och spännande. Hade allt som jag gillar i en bok. Den rekommenderas varmt!

Ska ju börja i en ny bok nu. Denna gången blev det inget nummer utan jag tog den boken som låg överst i kartongen. Har ju packat ner alla böckerna, trodde ju inte att det skulle gå så snabbt att läsa. Boken som står på tur heter "Cathys flykt". Handlar om en kvinna som gifter sig med sin drömprins och sedan förändras han. Känns som om man har hört den historien förut men men. Denna boken kanske har en annan vinkling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0