Dagen efter...

Åh så roligt jag hade det igår. Finns det något bättre än att äta god mat bland härliga vänner. Det slank allt in en del vin och en del snapsar igår. Vi var på Kräftskiva hos Mikael och Viktoria och dom hade ett så himla mysigt hus. Gillade det som bara den. Förstår inte vad man får alla sådana där små söta saker ifrån. Ni vet dom sakerna som gör att det blir personligt. Vill också ha det!!! Viktoria och Mikael hade iallafall gjort det väldigt kul med Kräftskivepromenad med priser och lekar. Jätte kul!!! Jag skulle få in tre marshmallows i munnen, det gick bra, den fjärde gick bra men sen sa det stopp. Då började jag att tugga och då blev jag diskvalicerad. Men men, lite synd att gå miste om det priset var det allt. En bakform som var formad som en stor p**is. Det hade varit något för mormor att sätta tänderna i =) Kvällen löpte på och fullare blev vi. Men min kväll tog slut hyfsat snabbt, Anders hämtade mig efter han hade slutat jobba. Då köpte vi mat och åkte hem.







Idag när jag vaknade mådde jag bättre än väntat. Så visst! jag är redo för en omgång till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0