2/9 - 08

Nej nu måste jag verkligen lägga mig. Klockan är sju på morgonen men jag är inte trött! det är inte bra. Har en massa ideér i huvudet. Blir alltid så när jag har varit hos Charlotta och pärlat. Nu ska jag ha pärlparty framöver och det är det jag har grejat med nu. Skrivit ett lite evangemang på Facebook. Det är ett bra ställe att förmedla sig till folk på. =)

Det blir inget dagis för Loke idag.
Han spydde jätte mycket igår och fick feber på kvällen, 38.2 grader.
 Så det var bara att vara hemma idag.
Hörde att en personal hade fått vara hemma pågrund av magsjuka.
Hoppas att inte Loke fick en släng av det.
Så nu fick vi skifta, Anders får jobba kväll istället och vi måste flytta vår husvisning till en annan dag.
Nu lät det som om jag var bitter men så är inte fallet.
Loke kan ju inte hjälpa att han är dålig, den stackaren.
 Men men...huset står väl kvar.
Får vi ju hoppas iallfall ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att ni verkar ha hittat ett nytt hus :)

2008-09-02 @ 09:04:24
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Spännande! :) Lycka till nu då och hoppas att inte budgivningen drar ut på tiden.

2008-09-02 @ 14:34:50
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0