Tisdag 7/10 - 08

Oj oj!
Nu var det ett tag sen jag skrev och det har faktiskt hänt en hel del. Vi börjar baklänges.
Fredag: Flytt och påbörjning av renovering

Lördag: Gick upp halv åtta för vi skulle vara i Kållebo klockan nio och förbereda för pärlpartyt. Elva var dom som skulle göra sina egna smycken och vi blev kvar hela dagen. Vi blev till och med bjudna på Kållebos julbord. Himla trevligt tycker vi =)

Söndag: Skulle varit tipspromenad men jag och Loke hoppade över det. Det spöregnade så vi stannade hemma. Vill inte riskera att Loke skulle bli ännu mer sjuk. Han är ju lite förkyld titt som tätt nu för tiden.

Måndag: Anders var ledig så jag gick upp tidigt och vi hoppade in i bilen allihopa och for i väg till Forshall där vi skulle köpa färg till hallen och till bröstpanelen. Hoppas nu att vi får rätt nyans på det som vi har valt. Vi hade ju tapetprover så vi hoppas att färgerna kommer att stämma med dom. Sen fortsatte vi till Rusta och Beginners. På Beginners köpte vi grindar till trappen. Vill ju inte att det ska hända några olyckor med vår ögonsten. På Rusta köpte vi det nödvändigaste som pappa behöver ha för att greja vidare. Lite spacklar, tapetklister, spackel mm.
Efter det hamnade vi på Torp och Bauhaus. Det var dags att köpa tapeter! Visste ju vad vi skulle ha till alla rum förutom till lekrummet men det hittade vi också. Vi hittade också plastmattor till både lekrummet och lokes rum. Denna dagen kostade ungefär 8000 kronor.


Tisdag: Jag har haft ont i en tand ett tag. Det har inte ilat utan det gör mer ont om man kommer åt tanden, typ om man tuggar eller biter ihop käkarna. Fick iallafall en tid till tandläkaren idag. 08:40 skulle jag vara där. Underbar tid när man har jobbat hela natten. Man jag sov en timme och pallrade mig upp. Tandläkaren kunde inte hitta några fel på mina tänder utan undrade om jag hade det stressigt just nu. jo det kan man väl säga att jag har. Och det var det som var felet. Jag är så spänd i munnen så det är därför jag har ont. Så jag måste försöka slappna av. Hoppas att hon har rätt. Var iallafall hemma och låg i sängen igen klockan 09:00.
15:30 hämtade jag Loke på dagis och efter det gick vi till huset. Det var en del löv i trädgården så det var bara att börja kratta. Första gången i min alldeles egna trädgård. Det var himla roligt det. Hoppas att det håller i sig =) Det allra bästa var att Loke gick med mig och lekte alldeles själv. Vilken känsla det var att se honom. Underbart!
Vårt hus

När vi kommer hem från huset så gör jag iordning grillad kyckling och potatissallad till mig och Loke och vi sitter och myser tillsammans. Denna dagen har faktiskt varit jätte skön och jag älskar min lille pojke mest av allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Najs me tjejer i arbetsbyxor!!! ;p blink blink

2008-10-07 @ 21:27:45
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: proppan

jja dom får du låna hur mycke du vil.. kruxet är att ja saknar 2skivor men ska föröska få fram dom. i gengäld vill ja ha spelkväll SNAAAAART! ska t växjö imorrn t på sönda men efter d kan ja närsohelst typ! så kom igen nu nån liten tid har ni nog! puss

2008-10-08 @ 17:35:08
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0