Skräck?

Vi kopplade av med "Diary of the dead". En skräckis som jag inte tyckte var ett dugg läskig. Vad har hänt med mig? Har jag blivit avtrubbad? Brukar ju verkligen inte kunna se sådana filmer men men... I och för sig, skräck för mig är väl inte zombies. Jag är mer rädd för den där känslan av att någon följer efter dig, att det är någon nära och man får kalla kårar. Det är skräck!!!
Åter till filmen. Jag rekommenderar den inte. Tycker inte att den var så bra. Ska man se en bra zombie ska man se "Dawn of the dead". Den var helt okej. Enligt mig alltså. Sen som sagt är jag ju inget zombie fan. En 2:a från mig. Känns som om det inte var något nytt i denna filmen. Man har sett alltihop förut.

Gänget som fajtas med zombies
Fräsch?
Man borde ju dö av detta. Eller?
Debbie - en av huvudpersonerna
Denna stolle skulle ju promt filma hela tiden. Det är det som blev filmen till slut.

Kommentarer
Postat av: proppan

tuttpanelen?

2008-10-12 @ 11:34:46
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0