Hemma igen med nya krafter

Helgen var toppen! Jag och Louise bokade resan till Kiel för ganska längesen och sen helt plötsligt var det helgen med stort H. Vi skulle åka på Kielkryssning. Båten gick 19 00 på fredagen och vi var hemma igen på söndagen kl 09 00. Det var min älskling som kom och hämtade oss och även om jag bara var borta två ynka dagar så hade jag saknat honom jätte mycket. Det är nog nyttigt att komma bort lite. Speciellt med tanke på allt hemma nu. Flytten och renoveringen menar jag. Skönt att få nya krafter.

Helgen var iallafall toppen. Jag var inte åksjuk någon gång. Det trodde jag inte var möjligt. Hade utrustat mig med något nytt. Tuggummi mot åksjuka, men jag vet inte om det fungerar för jag behövde inte ta något.

Vi dansade nätterna långa och det var härligt, var längesen jag svängde på mina lurviga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0