Fredag 10/10 - 08

En hektiskt dag har det varit men den har även varit väldigt rolig.
09:00 hade vi klipptid. Anders fick gå först denna gången, han hade lite att ta itu med vid huset.
Han skulle till tippen innan den stängde.
Sen var det min tur och nu blev håret betydligt kortare än sist.
Men jag är nöjd.
Tills jag vaknar imorgon och håret står åt alla håll.
Kommer garanterat att hända!!
Loke lämnade vi hos mamma och Roger (han är där ännu) VI SAKNAR HONOM!!!
Vi hade nämligen planerat att greja i huset hela dagen.
Och det gjorde vi.
Vi hann med väldigt mycket idag.
Glömde tyvärr kameran så några bilder blir det inte.
Men vi rev tapeter överallt där det behövdes rivas, grinden vid trappan sattes upp, vi satte igen en dörr.
Anders målade taket i lekrummet (kommer att behövas målas ett antal gånger till, färgen sögs upp ganska så snabbt så det blev flammigt. Ungefär som det såg ut innan).
Jag försökte få bort lite slipdamm och lyckades nog hyfsat bra med den uppgiften.
 Är ju långt ifrån färdig men en början är alltid en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0