En godgärning som bara blev sååå fel!!

Det satt en stackars duva utanför en av truckportarna på SAAB. Den rörde sig inte och reagerade inte när jag gick närmare. Men när jag kan kom allför nära började han springa in mot porten. Vilket givetvis är fel väg för kommer det en truck så blir ju duvan överkörd. Så jag smyger efter för att få ut duvan från porten och då viker den ut vingarna och börjar flyga. Hurra! Den mår bra är den känslan som rinner genom kroppen, i ungefär 2 sekunder för duvan flyger rakt in i betong väggen och störtar ner på ett plåt tak. Så jag vet inte hur det gick med duvan. Men det verkar ju som om den var blind. I såfall hoppas jag att fallettog död på den.
Men men... trodde att jag gjorde en god gärning men ack så fel jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0