Charlottas 25 årsfest/ Maskerad

Vi började kvällen med att komma för sent. Och det var ju kanske inget ovanligt för oss. Men vi brukar absolut inte komma en halvtimme för sent. Det är dåligt!! Men men, väl där så möttes vi av Charlotta som var utklädd till pirat. Vi fick välkomstbål och så var det dags för tipspromenad. Som Anders vann! Det visade sig att jag och Anders hade alla rätt. Men Anders var bättre på utslagsfrågan än vad jag var. Så vi vann en blomma som Charlotta knåpat ihop. Mycket fin och den gör sig bra i huset. (Det visste jag ju redan i och för sig, det var ju jag som valde ut den) ;)
Kvällen fortsatte med urgod kycklingsallad och levande musik. Charlottas kusin Örjan visade sig var en naturbegåvning när han stod helt ensam och skötte alltihop. Sjung och spelade. Det var riktigt bra.
Det fanss öl, vin och jäger! i massor. Som tur var körde jag, annars hade jag väl mått lika dåligt som syrran dagen efter =P
Men det var en riktigt lyckad kväll. Anders var till och med uppe och dansade! Det var andra gången på snart fem år som jag sett honom dansa. Då förstår ni kanske att han hade lite innanför västen =)
Jag blev dock av med 830 kr för Charlotta hade gjort massa arrangemang inför kvällen och dessa var till salu så jag var ju bara TVUNGEN att köpa. Ja ja, det kommer att bli fint i huset. Det är det viktigaste.
Här kommer lite bilder från kvällen:
Linda och Pontus som stilrena vampyrer

Anders som Jason

Jag som Darth Vader
Charlotta var pirat
Pontus "The fisheye"

Mys var det gott om


Linda borde vara sexig vampyr jämt. Så läckert!!

Mer bilder hittar du på bilddagboken inom kort. Sök på spaaniz

Kommentarer
Postat av: biig mamma

Man undrar vem som är mamma till henne, känner igen vissa saker. Kul att se dessa bilder stående. kramisar

2008-11-04 @ 22:28:26
Postat av: biig mamma

Man undrar vem som är mamma till henne, känner igen vissa saker. Kul att se dessa bilder stående. kramisar.

2008-11-04 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0