Torsdag 1/5 - 08

Jobbet inatt gick bra och jag kom upp klockan tolv idag utav att två små händer klappade på mig.
 Det är verkligen underbart att vakna upp till Loke.
Anders bär in honom och lägger honom på mig och det är så mysigt att vakna upp till hans leende.

Vid två tiden kom mormor och morfar och mamma förbi på fika. Vi trotsade vädret och satt på altanen. Det gick bra till en början men jag frös så jag fick ta på mig en filt, vilket var väldigt mysigt.
När fikan var över ville Loke sova och vädret var riktigt dåligt. Himlen var väldigt svart och regnet hängde i luften så jag gick runt och tände massa stearinljus och sen så kröp jag upp i sängen och började med en ny bok. Den heter "Är det någon där" och den är skriven av Marian Keyes. En av mina favoritförfattare så jag har sett fram emot denna boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0