Tisdag 6/5 - 08

Fick mail av Sofia idag och kände att ja, jag kan väl ställa upp och svara. =)

Kul o lära känna varandra LITE bättre!

1. När gick du upp idag? 
11.58  (har jobbat natt)
2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio? 
Arn
4. Favorit-TV- program?
Cashmere maffia, Desperate Housewifes, Heroe, Biggest Loser
5. Vad åt du till frukost?
Drack en liten drink
6. Vad är ditt/dina andra namn?
Anna, Maria, Carina
7. Din favoritmat? 
Tacos
8. Vilken mat gillar du inte?
Har inte smakat så mycket fisk så jag får nog säga FISK
9. Favoritchips?
Sourcream & onion
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Har en bränd party platta. Helt suverän (enligt mig)
11. Vilken bil kör du?
BMW kombi och Kia Picanto
12. Favoritmacka?
Fralla med smör och ost. Mer behöver det inte vara!
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? 
Avundsjuka & folk som inte har humor.
14. Vilka är dina favoritkläder?
Sen jag började umgås med min kompis sofia så gillar jag  kläder med färg!
15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Phuket
16. Favoritklädmärke?
H&M
17. Var vill du dra dig tillbaka?
till ett varmt land
18. Favorittid på dagen? 
När älsklingen kommer hem från jobbet
19. Var är du född? 
Vänersborg
20. Vilken är din favoritsport att se på?
FOTBOLL
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ingen aning
22. Vem tror du skickar tillbaks först? 
Ingen aning
23. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola (light då förstås)
24. Fotboll eller hockey?
Fotboll
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla? 
både och
26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Stockholm till helgen (spännande för mig iallafall)
28. Vad ville du bli när du var liten? 
Bibliotekarie
29. Bästa barndomsminnet?
Farmors hus uppe i Töreboda
30. Varit i Afrika ? 
Nix
31. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
Nej men jag har rullat in någon i gladpack!
32. Varit med om en bilolycka?
nä, det kan man väl inte säga
33. Favoritdag i veckan?
Lördag
34. Favoritrestaurant?
Koppargrillen
Favoritblommor?
Älskar dom flesta blommorna. Gärna med mycket färg
36. Favorit-snabbmatsrestaurant
Vet inte riktigt
38. Äger du en cykel?
Ja
39. Vem fick du senaste mailet från? 
Sofia
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
Använder inte kreditkort
41. Läggdags?
Beror på om jag jobbar eller inte
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Alla!
43. Senaste personen du åt middag med? 
Mi och Elias och hennes kompis Therese
44. Vad lyssnar du till just nu? 
Lokes spelande elefant
45. Favoritfärg? 
Orange och grön
46. Hur många tatueringar har du?
två
47. Hur många sänder du det här mailet till?
Många!

Jaha så här är det för mig just nu. Hur är det för dig?
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0