Söndag 25/5- 08

Jaha, är fortfarande chockad efter ESC igår. Vad hände? Hela svenska folket kan ju inte haft så fel. Många jag har pratat med tyckte ju hel klart att charlotte skulle vinna. Så hamnade hon typ på 20:e plats, fattar inget!!
Gillade dock Armenien, den var lite små käck så där.

Igår när vi köpte blomma till Anders mammas morsdag present så slog det mig,
jag är ju också mamma! jag ska ju också firas idag för första gången.
Mycket spännande!


Vi har haft filmmaraton i helgen.
Såg alla tre Indiana Jones filmerna och sedan (igår) åkte vi och säg den 4:e på bio.
Den var inte helt igenom rutten men absolut inte bra.
Den har verkligen förstört min tro på Eldorado, den gyllene staden.
Men men smaken är som baken....
Anders tyckte filmen var bra så, vem vet, jag har kanske fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0