Fredag 30/5-08

Jag gick upp tidigt idag efter en hård natts jobb. PUHH! Men om jag vill kunna sova inatt så måste man gå upp tidigt om man ska kunna ställa om sig efter att ha jobbat natt.
Vi tog oss en liten shopping tur och jag skuklle köpa skor men hittade inget som jag verkligen fastnade för. Ska gå till gamla hederliga Hectors. Där hittar man alltid något.
Det blev Loke som fick mest kläder. Till mig köpte vi en träningsmatta och en gymboll. Har kommit igång och tränat nu och det känns toppen.

Charlotta ringde idag och var helt tossig! Hon har fått sådan skaparglädje när det gäller smyckena så nu producerar hon som aldrig förr. Och jag kan inte vara där och hjälpa henne!! Men jag ska dit på måndag, längtar redan!

image15
Detta är ett halsband som Syrran lämnade in beställning på. Ska göra ett till mig men det ska vara svart och vitt.

image16Charlotta satt med dessa örhängen i flera timmar men det var det värt.
Så snygga! Det var en beställning till en student bal. Hon gjorde även ett armband i samma stuk.


Vi slog våra klocka huvuden ihop och detta blev resultatet.
 Ett supersnyggt armband med fasett slipade stenar och swarovskikristaller. 350:-
image17

image18
Min alldeles egna fotlänk.

Dessa har blivit en jätte succe. Vi har gjort massor i alla färger.
180:-

Detta är ett litet smakprov på vad vi har gjort det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0