Torsdag 13/3-08

All min kärlek till min underbare pojkvän och sambo idag!! Vi firar 4 år tillsammans. Denna tiden har gått så fort och vi har varit med om mycket kul. Trodde ju aldrig att jag skulle hitta min stora kärlek, men det gjorde jag med bravur. Jag älskar min Anders så mycket och jag vet att jag är älskad utav honom. Jag tror att jag är den lyckligaste lilla flicka som lever på denna jord. Min stora dröm har alltid varit att träffa någon som jag kan älska, att skaffa barn och att få ha all denna stora lyckliga familj i ett vackert hus. Ja vad ska man säga, jag har ju snart klarat av ganska mycket av min dröm och just nu är jag ganska så nöjd med livet. Att skaffa karriär har aldrig varit min grej. Jag skulle må som en prinsessa om jag fick ha ett hus på landet. Inte så att jag vill ha massa mark med lador och bröte men ett fint hus så där lite utanför. Det skulle vara toppen!
Ja ja nog om mitt drömmande =)

Pärlpartyt idag var kul. Vi var hemma hos en underbar familj med ett jätte fint hus ute på landet. (kan ju tänka mig att placera min familj i hennes hus) Det var 11 personer på partyt och allt rullade på som det skulle.
Till alla er som läser detta och bor i närheten av Grästorp, HA ETT PÄRLPARTY! Det är faktiskt jätte kul att få prova smycken och tänka ut om man har något snyggt klädesplagg hemma som man kan ha till. RIktigt kul!!


Sofia! Jag vet att du läser min blogg så kom igen nu! =)
Ha ett pärlparty hemma hos din mor och bjud in släkten. Ju mer dom köper för desto mer bonus för dig!

Kommentarer
Postat av: proppan

klart ja läser..du hur får ja min blogg att bli orange? ska kolla upp detta..nästa måanad lr i maj lr nåt kanske=) kläm

2008-03-13 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0