Onsdag 12/3-08

Gick upp klockan sex idag för att ge Loke mat. Hyfsat tidigt enligt min mening! Har nu rensat upp lite i hans garderob och lagt undan alla kläder som är för små. För det är något som är sant, barn växer som ogräs!!! Loke har redan storlek 74!

Ikväll är det pärlparty. Ska bli så kul! Det var längesen som jag var med nu. Nu ska vi till Frändefors där ett gäng på 15 personer har samlat ihop sig. Denna gången är vi väl förberedda och vi har grejat och donat så nu finns det nästa färdiga set till alla smycken. Vi har gjort en schysst deal också. Köper man ett halsband och ett armband (alltså ett set) så får man ett par matchande örhängen på köpet. Det är inte dumt!
Efter partyt följer jag med Charlotta hem och väntar där tills jag ska åka till jobbet. Puh!
Det kommer att bli en lång dag så jag hoppas verkligen att Loke kommer att somna snart för jag behöver sova innan denna dagen ska kunna ta fart ordentligt.


Kommentarer
Postat av: proppan

hej vännen. hoppas det gick bra me pärlpartyt o att du fick sova oxå..ha en bra natt...kläm

2008-03-12 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0