Torsdag 5/6 - 08

Känner att jag är nöjd med mitt val. Det är härligt att äta igen! Mat är ju verkligen så gott.
Imorgon blir det grillning hemma hos Petter och Mi, ska bli riktigt skojigt. Hoppas bara att vädret håller i sig så att man kan sitta ute. Vi kommer visst bli ett himla gäng och det är alltid kul.

Idag hämtade jag morsdag presenten som jag beställt till min mor. Hmm... undrar ni,  är det inte lite för sent, och jo! det är det och jag har varit jäkligt förbannad på det men nu så löste det sig och jag fick allt gratis så det blev bra till slut. Ska ta en promenad imorgon och lämna den till henne.

Har varit nere i mitt gym och tränat idag igen.
 Idag tränade jag med Carmen Elektra, har köpt hennes träningsvideo och skiva två är så jäkla bra.
Riktig genomkörare för hela kroppen.

Nej nu är det dags för min skönhets sömn.
Ska gå upp tidigt imorgon så att jag kan ta en promenad med stavarna utan att lillkillen är med.
Anders åker hemifrån klockan nio så tidigt blir det, vill ju äta mysig frukost ihop. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0