Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Hanna Persson

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
* Försöka gå upp vid tolv när Anders väcker mig. (Jobbat natt) Check!
* Ta en promenad. Check!
* Handla inför kvällens middag. Check!
* Laga mat inför kvällens middag. Check!
* Se en massa bra filmer.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sedan var jag tillsammans med den pojkvännen jag är tillsammans med nu, Anders, men det tog slut strax efter att vi började på gymnasiet. Jag började även sommarjobba på Premier, ett städföretag som håller till på SAAB i Thn. Där är jag kvar än idag.

Ställen du bott på?
Oj! HAr bott på väldigt många ställen i Thn och Grästorp. Först flyttade jag med mamma när hon bytte lägenhet stup i kvarten. Uppenbarligen gick det i arv för sen har jag bott ensam på ganska många ställen. Nu har jag och Anders bott i samma lägenhet i tre år och det är rekord för mig, har aldrig bott så länge i en lägenhet förut.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

* Säga upp mig från jobbet omedelbums.
* Köpa mitt drömhus.
* Resa utomlands så ofta jag kände för det.
* Ge mina nära och kära allt de önskade sig.
* .

Jag utmanar Sofia och Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0