Fredag 27/6 -08

Ja, vad ska man säga. Det har hänt en del saker dessa dagar. Jag har jobbat onsdag och torsdag, Lokes 1 årsdag har varit och Göstas 82 årsdag har flygit förbi. Det har varit ganska hektiskt. Men jag jag känner mig gladare och piggare än på länge. Vet inte vad det beror på men jag har mina aningar. Känner att jag är tok kär och vill spendera all min tid med mina älsklingar där hemma. Det ska vi göra idag har vi bestämt och det är nog det som gör att jag mår som jag gör. Känns som om jag och Anders inte varit ensamma på ett tag så nu ska vi ta tag i det och mysa och se på film. Men först ska vi träffa våra underbara vänner Petter och Mi och deras son Elias (Lokes bästis). Vi ska bjuda på en liten middag, fira att Loke har fyllt år. Tyvärr ska Mi jobba på kvällen så det blir en snabbvisit denna gång.

Helgen närmar sig med stormsteg och jag tror inte att jag längtar denna gången. Det är nämligen dags för inventering på macken GAAAGHHH!!! Förstår ni hur jobbigt det kommer attvara och räkna alla skruvar och muttrar och bultar och all annan skit som finns i verkstaden. NEJ!! Det säger jag bara, Stefan får ta hand om den biten själv! Jag kan räkna dom där stora grejerna som drickor t ex =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0