Lördag 28/6 - 08

Ännu en hektiskt dag men det blev allt lugnare ju längre dagen gick.
Först hämtade jag Loke klockan 09.00 i Flo (han hade sovit där över natten). Sen skyndade vi oss hem, klockan 11.00 kom min mormor och morfar för dom skulle passa Loke medan jag åkte till macken och avlöste Anders som skulle åka på Maiden. Så jag jobbade till 15.00 och sen begav jag mig hemåt. Då ringde jag till Mi och Sofia (det var bestämt) och vi bestämmde att vi skulle bada. Så vi åkte till badet i Grästorp för att svalka oss. Det var skönt och nödvändigt!!
Till slut somnade Loke i sin vagn efter att ha lekt hela dagen.

Dessa vackra donnor hade jag min dag tillsammans med

Efter vadet kom vi på att vi skulle äta så vi gick till Krogen och beställde in var sin Filétoast och det var gott men man blir ju så mätt när man äter ute. Det var ju inte bättre att vi gick till BG grillen och köpte mjukglass. Vet inte riktigt hur jag tänkte här men men gjort är gjort. Dubbla promenader!! När vi sedan lämnade av Sofia, som skulle jobba, den stackarn, följde jag med Mi till Tengene och Ås kyrkogårdar för hon hade lovat att hon skulle vattna.
Det var verkligen en hel dag men en väldigt rolig sådan.
Men nu är jag trött. Och ingen Anders finns här, får gå och lägga mig ensam inatt Buhäää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0