Filmer

Det är verkligen min största passion. Jag älskar allt vad filmer innebär. Att samla på dom och ha dom snyggt i hyllan är nästan det bästa.
Jag blev inte ledsen när min sambo blev delägare på en bensinstation och vi nu har tillgång till alla filmer på topplistan. =)
Just nu har jag sett dessa filmer som är på listan.
Irene Huss - Elddansen I am legend        Alvin och gänget'
Arn - Tempelriddaren   Rambo  
Death Sentence
He´s the girl     Cloverfield       National Treasure 2
Rise            Irene Huss - Glasdjävulen     The last legion
The Heartbreak kid      Hitman          Guldkompassen
Bee Movie      Black water      Solstorm
Irene Huss - Nattrond    Funny Games American Gangster
Förtrollad           Good Luck Chuck               30 days of night
Love and other disaster    På smällen    Hairspray
Flood   Run, fat boy run

29 filmer av 60. De är skandal!!!! Måste bättra mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag såg 27 dresses idag, den var bra! Önskar att jag hade tid och ork att se mer film. Allt väl i värmen annars? Kram

2008-07-29 @ 14:49:58
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0