Torsdagen 17/1-08

Åhhh! Äntligen hemma efter en hård arbetsnatt!
Linda var extremt jobbig inatt!!! =)
Hon fick sitt lilla anfall vid halv sex tiden i morse och då skulle hon bara busa och pilla och killa och allt möjligt. Man är ju ganska så död vid den tiden!!!

Tyckte ju att det kunde vara bra att komma igång och jobba lite lätt efter mammaledigheten så jag jobbar onsdag nätter och skall göra det hela våren och fram till sommaren. Sen ska jag vara hel ledig under hela juli och början av augusti och sen sätter jag igång och jobbar på allvar. Jag gör ju detta dels för att extra pengar aldrig är fel (mammapenningen är inte alltför fet) och sen så sparar jag ju mammadagar på detta. Så jag tjänar på det hur jag än gör. Jag förlorar ju ingen tid med Loke på detta sättet heller, han sover ju ändå =) och sen får han mer tid med pappa Anders. Alla tycks vinna på det, eller hur?

11:00 ska vi iväg till banken, ska kolla upp lite huslån. (Bra tid när man har jobbat natt, nix!)Är sugen på hus, tror jag. Jag vill iallafall ifrån lägenheten vi bor i nu. Jag gör snart vad som helst!!! Men jag känner ju min Anders, förändringar är inte bra enligt honom. Så ja, jag får väl snällt bo kvar tills vi hittar något bättre =)

Sen ska Anders iväg till macken och jobba kvällspasset så jag och Loke får roa oss själva. Får väl ta en promenad. Måste ju komma upp i 10 000 steg om dagen. Det är verkligen så svårt nu när man är mammaledig!! Är ju betyligt lättare när man jobbar.

Skriver kanske mera senare, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0