Torsdag 24/1-08

Den fattigaste dagen på hela året säger dom... ja det är kanske sant. Kan ju hålla med om att det kommer känns skönt när man får in lite pengar på kontot igen.
Jag har fått tillbaka mitt filmintresse! Jag har ju i och för sig aldrig tappat mitt intresse för att SE på film men nu så vill jag börja KÖPA film igen. Helt enkelt göra min samling hel. Vi har ju dock bestämt att om vi ska köpa några nya filmer så ska det bara vara sådana filmer vi verkligen vill se och dom ska vara på Blue-ray. Det betyder att dom är dyrare! Det är mycket roligare att köpa massa gamla filmer på rea, ofta hittar man dom som man tycker är jätte bra, men det är ju just dom vi vill ha på Blue-ray. Knepigt läge!
Jag vet ju en sak som jag ska göra och det är att köpa alla filmer med Heath Ledger! Han ska inte blekna i mitt minne iallafall!

Kalas ikväll.
 Vår moster fyller 35 år och det ska vi fira!
Så när jag vaknar så är det bara till att springa iväg till min älskling butik " gröna gåvan" och köpa present. Sen är det lite lunch som gäller och efter det får jag pussa Anders hej då för han ska jobba. Kl fem ska jag hämta upp kusin Jimmy och efter det plockar jag upp syster Linda så att vi kan åka i samlad trupp till kalaset och vara där vid halv sex.



I två hela dagar har allt med VV gått super!
 Har inte ätit nägot annat än det jag ska och jag har skrivit upp allt och varit ute och gått.
Så jag hoppas att vågen kommer att stå på minus denna gången.
Ska ju i och för sig på kalas men jag får vara hård helt enkelt.
Det är väl ändå ingen som gillar bullar, kakor och tårta.
 Eller? =)

Kommentarer
Postat av: proppan

STÅÅÅÅ EMOOOOT SUUUUGET PÅ KALASET

2008-01-24 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0