Måndag 28/1-08

Hela dagen spenderade jag med syster, och det var jätte kul!! Vi blev nog bara lite sura typ en gång =)
Först träffades vi för att träna på Älvhögsborg. Jag fick en veckas gratis träning utav syrran, så vi bytte om och gick ner i gymmet. Efter det tog vi på bikinisen och hoppade i bubbelpoolen, super nice =) och sen blev det bastu.
Sen åkte vi till Jysk där Linda fick tag i ett täcke och efter det handlade vi blommor på Blomsterlandet.
Det första vi gjorde när vi kom till Etage var att äta, jag var utsvulten så jag tog ris och kyckling uppe på Eat. Sen kollade vi lite i alla klädbutiker och jag kom fram till att det finns så mycket som jag vill ha men jag försökte hitta ett par Leggins i min strl och det var stört omöjligt!!! Till slut rädda Lindex mig =)
Då var det dags för veckohandel av mat och då kände jag mig rejält trött men det gick bra.
Jag kom hem till Loke och Anders vid halv sju på kvällen, då hade jag åk klockan tio på morgonen.
Och om ni undrar om ni bränner steg när ni är och shoppar så kan jag svara på den frågan. JA! Det gör man! Är uppe i 12735 steg. Det är bra det! =)

Kommentarer
Postat av: proppan

aaa huvudet på spiken...såg dom oxå...=)

2008-02-01 @ 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0