Att-göra lista (Imorgon)

  • Köra Anders till Vara, han och Stefan ska på någon mässa i Gbg
  • Handla inför Syskonkvällen
  • 14:30 ska jag sätta mig i bilen för att åka till Nossebro
  • 15:00 ska jag träffa Annika och Elin vid badet för då ska vi ta en simtur med barnen
  • Hälsa på Vera och se Let´s dance.
Ja, en händelsrik dag har jag framför mig imorgon.
Gillar egentligen inte sådana dagar som är så till minuten planerade, blir lätt stressad då.

Känner mig redigt trött också eftersom jag jobbade hela natten och har sovit från 7:30 till 10:15.
Jag och Loke gick och la oss på eftermiddagen men Loke sov tjugo minuter och sen vill han inte sova mera, så vad gör man?... Jo man går upp helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: proppan

hallojdär..inte visste ja at du bloggade...inte sagt! nu har ja vart inne o läst iaf..=) rosa blogg? sköj! =)

2008-01-17 @ 15:49:15
Postat av: Ehrniz

Haha... Roligt att läsa... Ser fram emot nya inlägg, älskling...

2008-01-17 @ 17:20:30
Postat av: mia

syrran hjälpte mig, hon kan ju allt sånt här!

2008-01-17 @ 17:51:32
URL: http://spaaniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0