Söndag 17/2-08

Var på fest igår i Gbg. Anders syster Louise hade en försenad inflyttningsfest. Hon bjöd på en jätte god pastasallad och det var oliver i den. Har aldrig gillat det förut men det var ju hur gott som helst!!!
Drack en hel del och kände av det hela dagen idag. Inte så att jag mådde dåligt och hade huvudvärk utan att jag var allmänt seg så jag har inte gjort så mycket idag. En hel dag åt ingenting, snacka om slöseri! Jag och Anders har bara suttit i soffan och haft det mysigt och tittat på film och spelat PS3. Men men... ny vecka imorgon! Ska ut och gå och träna lite grann, känner att jag har lite att ta igen efter helg, men så är det ju jämt!

Vägde mig inte i lördags heller!!!
 Inte för att jag trodde att resultatet skulle vara negativt utan för jag hade helt enkelt svårt att komma upp ur sängen, orkade helt enkelt inte.


Jobbar två dagar denna veckan. Yes kosingen bara rullar in, känns bra!!!
Kompisarna Charlotta och Tobbe åker till Västindien imorgon, inte alls avundsjuk!!!

Igår frågade Anders mig om vi skulle åka bort nästa gång han är hel ledig på helgen, och vad svarar man på det, jovisst!! Vi får se lite men det lutar åt Stockholm. Har ju aldrig varit där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0