Onsdag 20/2-08

Sitter på jobbet, har lite rast så då får man passa på att skriva av sig lite. Då slipper man tänka på det när man kommer hem, det är bara att lägga sig efter att Loke fått mat.

I måndags var vi och hämtade min efterlängtade Orbitrek! Jag vann den efter en svettig kamp på Tradera så jag och Anders gav oss av till Vårgårda  där vi hämtade mitt träningsredskap. Jag har allt använt den i två dagar nu men man orkar inte mer än siså där 5 minuter, sen har man puls som ett skenande ånglok och benen börjar darra av ansträning så vi börjar lugnt och ökar oss sakta uppåt.

Det är verkligen så härligt att Loke är frisk igen,
kan nästan inte beskriva hur skönt det är.
Det var ju verkligen så jobbigt att man funderade på om man verkligen skulle skaffa mera barn.
Tänk om dom blir sjuka samtidigt!!
Herregud!! Det vill man ju verkligen inte vara med om!

Som sagt, jobb idag och jobb imorgon. Har lämnat in en lista till min arbetsledare om vilka dagar jag kan jobba så förhoppningsvis kan jag kanske få jobba runt tio dagar i månaden. Det gör verkligen jätte mycket för ekonomin och för min mammaledighet. Jag kommer att kunna ha mammadagar kvar när jag ska börja jobba sista augusti och det är bra. För jag kan garantera att det kommer flera sjuk dagar.

Kommentarer
Postat av: proppan

ja förmodligen är det väl så att d blir mer sjukdom..inte snart hoppas vi! du mia ja har 43kr på kontot nu! MY GOD! en vecka t den pyttelilla lön ja kommer få! ÅNGEST!!! NEJ NEJ DUMSNUT VA POSITIV! han på strandgatan såg glad ut när ha fick mitt röda kuvert med CV i idag..vi får väl se! ses snart! komma hit o fika på freda kanske? puss

2008-02-20 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0