Lördag 23/2-08

Idag är det spa dag hos syrran! Ska bli jätte kul! Hon ska bjuda på mat och det ska bli efterrätt också. Mums! Sen ska jag få låna hennes badkar, ska bli så gott att få bada och tända ljus. Har inte badat på mycket länge.(Hur lät det då? Jag duschar istället menar jag naturligvis =)
Och senare blir det förstås Melodifestivalen!!

Har bestämt mig för att sluta med VV. Och med det menar jag att jag inte ska gå dit och väga mig men jag ska fortfarande äta deras mat. Saken är den att jag behöver tänka på något annant än vikten hela tiden. Det är det enda jag tänker på och det är så stressande! Jag ska ta det i min egen takt. Jag tror att jag kommer att må bättre då.
Har pratat med hyresvärden och jag ska få tillgång till ett rum i källaren och där ska vi göra ett gym. Det kommer att bli kanon!

Igår var Sara och Olsson här och vi hade Heroes kväll. Det är en mycket bra serie! Men när vi satt här i godan ro så fick vi strömavbrott! Och inte bara vi! Såg ut som om de flesta i Grästorp hade det, det var nämligen kolsvart utanför. Som tur var så hade vi tända ljus så det blev ganska mysigt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0