Lördag 2/2-08

Vägningen gick inte så bra denna veckan heller. Jag har verkligen inget flyt just nu stön!!! Men men, har inte deppat ihop för det, nya tag bara!

Jag och Sofia tog oss en promenad i snöovädret, vi gick i 1 timme och 35 minuter (för att vara exakt) och när vi kom hem igen så var vi ganska så blöta och frusna så det blev en kopp te och det värmde gott.
Senare kom Andreas också och då gjorde vi tacos och efter det blev det spel.
När Loke fått sin sista måltid för kvällen blev det film.
Vi såg "Bristande bevis", så där bra om jag får säga min mening.
Det alternativa slutet var bättre än det dom hade valt.


Kommentarer
Postat av: proppan

vill du simma med mig i veckan? lr träna?

2008-02-04 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0