Toppen!

Då kan man inte sova då... Inte bra!! Behöver verkligen det nu, har ju massor att göra imorgon.
Till råga på allt nu när jag är uppe och ville ha ett glas vatten så kommer det inget vatten ur kranen!! Vet inte vad som kan ha hänt men jag kan ju slå vad om att det inte är så bra. Vill ju inte väcka Anders nu. Klockan är nämligen 00:36 och han ska upp och jobba tidigt.
Ja ja, jag får väl berätta lite om mina dagar istället och hoppas på att vattnet kommer tillbaka.
Fredagen bestod av att springa runt som yra höns i butiker. Dom sista (och nästan första) julklapparna inhandlades. När vi kom hem var vi så trötta så det hände inte mycket mer den dagen.
lördagen handlade jag första lasset med mat. Efter det påbörjade jag laga lite grann som
tex köttbullar
och sen så gjorde jag hemmagjord kola.
Och den blev bara SÅ BRA!

På kvällen klädde jag vår fina gran.

Anders var ledig på söndagen så vi myste och grejade lite hemma. Våra tavlor i vardagsrummet kom på plats (inte en dag för tidigt) och fint blev det också.
Anders är så duktig på att sätta upp tavlor. Han har vattenpasset i högsta hugg! Alldeles rakt ska det vara. Jag lagade mera köttbullar och sen gjorda jag negerbollar också. Jag tänker faktiskt kalla det för negerbollar. Och jag menar inget illa med det. Men för mig har det alltid hetat negerbollar så varför ändra. Punkt slut!!
Måndagmorgon spenderade jag och Loke hemma hos mamma och Roger. Sen sov vi en stund och sen inhandlade jag (förhoppningsvis) det sista till julbordet. Vi städade hemma (Anders dammsuger, han är bäst på det och jag städar toaletterna). Sen satte Anders äntligen ihop vårt nya soffbord som har stått lutad mot en vägg i Lokes rum i över en månad.
Att det ska till lite festligheter för att man ska få tummen ur. Men jag måste ju säga att det är tur att man bjuder hem lite folk ibland annars hade vi nog aldrig städat. Äckliga vi!!! Usch! =)

Åhh så skönt!! Nu känns det som att jag är ikapp igen.
Om jag inte hinner skriva mera så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0