Mera film

Har sett två filmer till denna helgen.

Igår såg vi "Smother" med "superstjärnan Dax Shepard.
Ha ha ha vilket skämt! Vadå superstjärna? Har han gjort typ tre filmer eller?
 Liv tyler är med i denna filmen och viskar verkligen hela tiden. Jag vet inte om hon tror att hon är sexig eller så pratar hon helt enkelt så urbota dumt. Diane Keaton spelar mamman och ni kan ju bara tänka er vad som händer med en
 galen 60 åring som flyttar hem hos sin son.
Betyg 2:a


Har alltid gillat Liv Tyler. Visst är hon snygg men inte överdrivet snygg. Sen så känns hon ganska så normal tycker jag. Hörde att hon efter sin graviditet inte skyndade på sin viktnergång utan det fick ta den tiden det tog.
 Hur många Hollywood stjärnor gör det nu för tiden?


Den andra filmen såg jag i dag och det var Mumien II - Återkomsten.
Tyckte att den var bra, lite väl överdriven ibland men den var spännande och det var inget fel på actionscenerna i den. Störde mig lite på pojken som var med. Varför ska dom alltid vara så uppnosiga? Hade jag varit med om en sådan sak hade jag väl krypit under täcket för längesen men inte denna 8 -åring inte. Nej, nej.
 Kul förresten att se Brendan Fraiser i en sån här roll så att det inte bara blir massor av komedier.
Och Rachel Weisz, ännu en snygg donna.


Den tatueringen är inte att leka med. Så snygg!
Glömde ju att nämna att "The Rock" har ju en betydandefull roll som Scorpion King.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den tauteringen var väl inte snygg :/

2008-12-07 @ 02:04:04
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0