Kung Fu Panda

Kommer inte ihåg när jag såg den men jag tänker rekommendera denna.
 Den får en 3:a i betyg av mig och detta är en film för alla.
 Härlig att sätta på när man känner sig lite trött och bara vill spendera tiden framför tv:n.
Rösterna görs av många stora Hollywood skådisar, och det är alltid kul och förhöjer filmen en hel del faktiskt.
Jack Black gör rösten till Po
Angelina gör rösten till Tigress

Lucy Liu gör rösten till Viper

Seth Rogen gör rösten till Mantis

Dustin Hoffman gör rösten till Shifu

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv för julkortet! =) Nu är det dax att lägga sig, men god Jul för nu är det Julafton kramis

2008-12-24 @ 00:55:35
Postat av: biig mamma

TACK UNDERBARA MIA O ANDERS FÖR EN UNDERBAR JUL!!!!Allt var gott, smakade bra och gjorde julen till en underbar högtid. Om allt fortsätter som idag blir det ingen oro i framtiden. Mia:Du hade lyckatas med allt, och det är inte som bara jag säger, de jag har pratat med är alla mycket nöjda, t o m tomten.Anders du är som alltid go och glad och du visar fram min älskling "LOKE" och gör honom till det mesta som vi alla älskar. God fortsättning och gott nytt år, önskar mamma, mormor och blivande svärmor.

2008-12-24 @ 22:12:55
Postat av: Linda

hahah den är så jäävla bra!

2008-12-28 @ 14:55:26
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0