Första julskinkan gjord

Ja, hastigt och lustigt kom jag på att jag skulle göra en julskinka tills på fredag. Gott att ha på mackan när alla kommer hit. (grabbarna på jobbet hade redan gjort och jag blev sugen). Resultatet blev iallafall bra. Och jag fick tag i en jätte fin skinka som det inte var något insprängt fett och bös i.
Här ska det göras julskinka

Klar

Dags att lägga på mackan.



Det bästa av allt var nog att Loke tyckte så mycket om den.

Denna lille kille gillar verkligen att vara med på kort

Han har blivit så stor!! Vår prins, vår ögonsten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är som lagar skinka :) Jag tänker låta Fredrik göra den typ kvällen innan Julafton ;p

2008-12-11 @ 10:01:14
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: biig mamma

Den ser verkligen mumsig ut, fick själv lust att göra egen skinka i år, men den brukar ta slut typ på annandagen. Kan du fråga Anders om han kan ladda ner "Scotts" nya CD, tänkte ge till Roger i julklapp. kramisar från mam

2008-12-11 @ 21:10:46
Postat av: Johanna

Kollade lite på Biografforum i Thn och såg att det inte gick så himla mkt sevärt kanske just nu. Bond ska jag se med Fredrik och "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen" såg jag förra helgen. Kanske kan filmen Australia vara ngt? Den har premiär på Juldagen.

2008-12-11 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0