Det är över.

För den här gången.
 Julen alltså.
 Tycker att det är så tråkigt att det går så fort. Allt förberedande och så är det över på några enstaka timmar. Men det var himla roligt att vara "värdinna" för julen i år. Har ju i alla år varit hos mormor och morfar men nu när vi har störst plats så frågade dom om vi inte kunde vara här. Och jag har ju alltid drömt om det och hoppas verkligen att jag får ha det igen.



Nu är det bara Anders och Lindas kalas kvar den 30 dec och
sen tänker inte jag vara värdinna mer för detta året (blink, blink).


Tänker berätta lite om mina fina julklappar. Fick himla mycket bra grejer som jag ville ha. Anders överraskade tex med ett jätte fint silver armband. Och jag har lärt mig att han faktiskt kan lyssna ibland. Sa ju nämligen efter att jag sett "Sex and the city - The movie" att jag ville se serien. Och det lade han på minnet. Så nu står det en svart liten skokartong med ett rosa lock på här. Har hunnit se några avsnitt och jag tycker att det är jätte bra. Fick även ett brädspel av honom som heter Labyrinth. Ett spel som jag spelade mycket hos en kompis när jag var mindre. Och det var precis lika roligt som jag kom ihåg det.
Mamma hade verkligen ansträngt sig och köpt böcker till mig med Nora Roberts (min favvo) tyvärr hade jag alla böckerna, alla fyra!!! Hur är det möjligt? Hoppas att jag får byta dom.
Linda gav mig en chokladfontän. Den ska bli mycket spännande att prova =)
Utav pappa fick jag en brödrost. Den gör Mussemärken på brödet.( Även fontänen var i Disney)
Fick lite mera grejer.
Mormor hade virkat två jätte fina dukar till mig. I turkos!! Så när julsakerna ska bort kommer dessa ligga på borden.
Som sagt fick lite mera smått och gott men jag kan inte rabbla upp allting nu. Då får jag hålla på ett tag =).


Fick ju även mycket fina julklappar från Anders familj.
Av Vera och Stefan fick jag 300 kr på Överby (dom kommer att komma till användning). Jag fick en Mine - tallrik (samlar på det porslinet) av Anders föräldrar och jag  fick örhängen och en ring av Louise. Fick också hudlotion och ett jätte fint ljus av Ingela och Christer. Utav Gösta fick vi pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0