Det är det som behövs.

Att vara sjuk. Det är enda gången man hinner sitta ner och se en film visar det sig. Jag har ju inte varit lika sjuk som Anders. Jag mår bara illa hela tiden. Har som tur är inte behövt springa på toaletten som vissa andra. Men imorgon hoppas jag kunna vara tillbaka på jobbet och jobba dom sista två dagarna. Det är faktiskt inte jätte roligt att gå hemma när man är sjuk. Att vara hemma när man är ledig är ju en helt annan sak. Men som det är nu orkar man ingenting. Några filmer har det dock blivit. Och det behövdes, har haft lite film torka ett tag.

Jag kan börja berätta lite om Wall-E, som jag för övrigt satte en 5:a på. Denna filmen var stört skön. Och hur dom har fått robotar till att vara så söta? Jag vill ha en egen liten Wall-E! Går det att ordna?Wall-e med sin flickvän EVE

Såg även två kortfilmer. Den ena heter "Presto" och är också gjord av Pixar. Den handlar om en trollkarl som börjar att bråka med sin hungriga kanin. Den var jätte rolig. Den fick en 4:a

Den tredje filmen var en extra historia till Wall-E. Den handlar om Burn-E. En annan liten robot som är med på skeppet. Också jätte rolig. En 4:a till den också.

Har också sett en lite äldre film. Han är  hyfsat färsk i denna filmen. Jag pratar om Will Smith. Detta är en uppföljare som jag tycker håller samma stil som den första. Den får en 3: i betyg och jag pratar givetvis om MIIB.( Men in black 2). Rosario Dawson är verkligen inte snygg i denna filmen. Måste varit en av hennes första.

Sista filmen jag tänker berätta om är också en uppföljare. Detta är den tredje och, i mitt tycke den sämsta. Den var alldeles för barnslig. Jag ger den en 2:a i betyg. Sen så kan jag inte förstå hur dom kan byta ut Rachel Weisz. Det hade ju varit bättre att göra sig av med hennes karaktären på ett eller annat vis. Maria Bello gjorde sig inte i den rollen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0