Äntligen!

Ja efter ungefär 4 dagar fick jag då lite tid att sätta mig och skriva lite på min blogg. Hade egentligen jätte mycket att skriva men nu när det gått ett tag så glömmer man lätt av vad man hade på hjärtat.

Var riktigt irriterad dagen efter festen men nu undrar jag varför jag var så småsint. Lite öl på mattorna och rödvinsfläckar på köksluckorna är väl inget att bli sur över. Det är ju bara materiella ting så går att bytas ut. Tycker bara att när det är vuxna människor man bjuder på fest så kan man väl torka upp efter sig. Men men... jag har gått vidare nu.
Festen var kul iallafall och det var roligt att så många kom .Tror att vi var 26 stycken allt som allt. Det tråkiga är att man inte hinner prata med alla. Och att det blir grupperingar. Men det kan man nog aldrig komma ifrån.
Fick iallafall riktigt bra kort på många utav mina fina vänner. Dessa finns nu på min bilddagbok.
Hm man kanske ska göra ett fint album med kort på alla sina vänner. Det vore inte dumt det...


Älskar dig gumman! Tack för att du alltid finns där


Väntar på Älsklingen, Linda och Pontus. Vörtbrödet och gräddosten är framdukat och julmusik hörs från högtalarna. Vad saknas? Jo en öppen spis med en sprakande brasa. Men det ju att fixa blink, blink

Kommentarer
Postat av: Proppan

Jag tar på mig ansvaret för vissa fläckar....d e väl själva fan att man inte kan hålla igrejerna! Förlåt vännen :/

2008-12-03 @ 11:09:19
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0