8 saker

8 saker

Jag har blivit utmanad av Johanna

Reglerna är:

  1. Publicera reglerna på din blogg.
  2. Svara på sex 8-sakerna.
  3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram

Ser nästan aldrig på tv men jag ska göra ett försöka att lista något iallafall

  1. MELODIFESTIVALEN: samtliga svenska uttagningar + finalen PLUS allt som har med Eurovision Song Contest att göra
  2. Vänner
  3. Desperate Housewifes
  4. Biggest loser
  5. Top Model
  6. Extreme Home Makeover
  7. Djurpolisen
  8. ----

8 Saker jag gjorde igår

  1.  Vaknade
  2. Hämtade Loke från dagis
  3. Handlade
  4. Lagade mat (soppa och pannkakor)
  5. Duschade
  6. Åt julbord med Charlotta
  7. Sov en timme
  8. Åkte till jobbet


8 Saker jag ser fram emot

  1. Baka pepparkakor
  2. Se Loke som tomte i luciatåget
  3. Ledighet
  4. Julafton
  5. Nyår
  6.  Att bli gravid
  7. Få upp alla tavlor hemma
  8. Att det kommer vara snö på jul

8 Favoritresturanger

  1. Koppargrillen i Vbg
  2. Shangri La
  3. Pizzeria Maximi
  4. ---
  5. ---
  6. ---
  7. ---
  8. ---

8 Saker på min önskelista

  1. Resa utomlands
  2. Att få behålla jobbet
  3. Att göra denna julen till den mysigaste julen
  4. Gå ner i vikt
  5. Kläder
  6. Orka börja träna
  7. Att ge Loke ett syskon
  8. ... 

8 Personer jag utmanar

  1. Linda
  2. Sofia
  3. Anders
  4. ----
  5. ----
  6. ----
  7. ---
  8. ---


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh ny outfit på bloggen, najs :)

Nä ja vet heller inte va ja ska köpa till alla. Inte nog med att min fantasi tryter, inte ens folket som man ska köpa till vet va de vill ha så inte undra på att d e svårt =/ Åh man har verkligen inte lust att armbåga sig fram bland alla andra svenskar... :(

2008-12-05 @ 06:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0