Skandal!

JA, JAG KAN INTE SÄGA ANNAT ÄN ATT DET ÄR SKANDAL!
Det har gått en hel vecka och topplistan har nu justerats och jag har bara sett en enda film mer än förra veckan.
Vad har jag gjort egentligen?
Skämt o sido, så illa är det verkligen inte. =)

Imorgon blir det Gbg och Louise. Vi ska hälsa på i hennes nya lägenhet och det ska bli så roligt. Jag ska försöka hitta den perfekta inflyttningspresenten.
Vem vet, det kanske blir fler än en present ;)
(Hoppas att du blir nyfiken nu)

Igår fick vi även reda på att Anders Olsson och hans Sara kommer ut och hälsar på oss en dag när vi är i Strömstad. Himla mysigt tycker vi och vi ser fram emot det jätte mycket.

Sen Sofia, så vill jag också spela cluedo!! Vi kan väl försöka spel snart!!
Tack för igår förresten! Himla mysig dag med lite skitsnack och film. Det behöver väl alla någon gång.

Hade en riktigt mysig morgon tillsammans med Loke. Vi låg och gottade oss i sängen ända fram till tio. Det kommer ju inte så många mer sådana morgonar för jag börjar ju jobba heltid snart igen. Det har gott så fort och jag vill inte jobban ännu! Det är inte det att jag vill gå hemma för det har jag inte gjort direkt mycket, har ju varit på jobbet 2-3 dagar i veckan ända sen nyår. Men att behöva lämna min skitunge på dagis känns allt svårt. Jag vill vara hemma och ta hand om honom. Han behöver mig!!!

Kommentarer
Postat av: proppan

du har bloggat på duktigt det senaste...roligt o läsa! jättefinbild på dig me. mer gala i vardagen tycker ja! man får inte tappa bort t där! =) du kan allt va sexy mama om du vill, motivationen kommer komma, den sitter o trycker nånstans där inne! 2010 ska du ju va supersnygg du har ju 2år på dig haha! puss o kläm cluedokväll när du minst annar d..mohaha!

2008-08-06 @ 04:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0