Sex tips

Såg en film igår som bara handlade om en sak. Nämligen sex, sex och åter sex. Så har man taskig fantasi och vill prova något nytt så var väl detta en bra film. Annars är det inget jag kan rekommendera. Den hade nästan inga humoristiska drag och jag förstår faktiskt inte varför man gör en sån här film. Sen så får jag väl skylla mig själv, att jag överhuvudtaget satte på denna filmen när titelns namn lyder "Young people fu**ing". Vad hade jag väntat mig?



Nu så ligger det en film i hyllan som väntar på mig, men den får allt vänta ett tag till.
 Jag vill ju inte detta egentligen men tiden räcker inte till.
Anders köpte med sig denna efterlängtade film hem idag.
Har sucktat efter den ett tag nu, har nämligen kommit på att jag har läst den boken och den var ju super bra!
P.S. I love you

Finns det någon som är sexigare och charmigare än Gerald Butler?
Han har allt!!!








Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Förhoppningsvis finns det någon som är sexigare och charmigare än Gerald Butler! :-)

2008-08-23 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0