PS3

Yes, Anders har fastnat i ett Trophys träsk och han verkar inte kunna ta sig därifrån. Trophys är pokaler man får när man klara vissa saker under ett spel i PS3. Så nu tävlar Anders och Anders Olsson mot varandra om vem som kan få mest Trophys. Till Anders stora lycka har dom nu släppt Trophys på lite mera spel, tex Buzz. Så det var vi tvungna och åka och köpa idag. Inget ont över det för jag tror att det kan vara jätte kul men denna hysterin med Trophys gör mig galen! Vi satt i godan ro igår och spelade ett spel men uppenbarligen så var det inte rätt spel för jag fick mig en söt liten fråga om jag kanske kunde sitta vid Facebook en stund. Ja ni hör ju, klart som fan att jag blev förbannad. Han ville nämligen spela ett annat spel och det kunde man inte vara två på. Hmm i det läget ville jag ge honom en fet smäll. Men jag gick och la mig istället.
Detta har vi köpt idag. Ska prova det när jag kommer hem från macken.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha! de lät inte vidare snällt :P

2008-08-08 @ 15:12:39
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Ehrniz

Du far ju med osanning...

Det var ju jag som gick och la mig för att du blev sur...;-p

2008-08-09 @ 15:47:54
Postat av: Hanna

Vi köpte Buzz till PS3 idag, det är ju mycket roligare än det gamla! Vi får slå oss ihop nån gång och köra lite turneringar :)

2008-08-11 @ 18:50:31
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0