P.S I love you

Åh vilken film!! Har nu sett klart den film som hamnade bland toppen på mina favoritfilmer. P.S I love you har allt. Jag tror jag grät tio gånger under filmer. Det bara kommer, vet inte hur jag ska få det att sluta. Älskade verkligen denna filmen!
Skulle så gärna vilja att min älskling kunde se denna film men han tycker nog att den är tråkig. Och det är det som är så synd. Jag skulle bara för ett ögonblick vilja att han skulle förstå hur jag skulle känna om någonting tråkigt skulle hända för oss. För jag tror att jag hade reagerat på precis samma sätt som Holly i filmen.
Denna film rekommenderas varmt!!

Denne irländare är inte heller så tokig.
Om man hade dessa vännerna skulle man inte ha tråkigt en sekund.


 En helt otrolig film. Gud så bra den var!!! Denna film kommer att ligga varmt om hjärtat ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0