Onsdag 6/8 - 08

Ja en ledig dag. Underbart!
Hade lite problem med lillkillen inatt. Han ville verkligen sova men det gick inte. Halv tre tror jag att han gav upp. Då var jag hyfsat trött. Sprungit upp ur sängen 40 gånger ungefär! Men men vi fick sova till halv tio i morse så jag känner mig ganska så utvilad iallafall.

Längtar så tills imorgon.
 Då ska vi titta på huset igen.
 Vi leder fortfarande men efter imorgon, då andra visningen är kommer nog buden bara att hagla in och då blir det troligen för dyrt för oss så jag kommer inte att få något hus.
Låter jag pessimistisk?
Ja, troligtvis men jag vågar inte hoppas längre.
Händer det så händer det.
Finns inte så mycket man kan göra åt det.
Jo man kan ju betala flera miljoner men då har man ju inte råd att bo i huset.
Så, jag vet inte.
Har inga svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0