Ny tid?

Det känns som om man går in i en ny tid. Jag menar, Loke börjar på dagis, jag ska börja jobba. Bara det kommer att vara en sån himla omställning. Och sen, tänk en sån enkel grej att Loke somnar tidigt på kvällarna. Jag och Anders kan se en film på kvällen med lite tända ljus. Det har vi inte kunnat göra förut för vår lille solstråle har varit överallt. Men nu när han är på dagis somnar han vid sju snåret så jag och Anders kommer att ha mycket tid för varandra nu. Känns ju som att man tappar varandra lite ibland. Men det ska bli ändring på det nu.
Sen så är jag ju lite pedant (vill ju ha saker på samma ställen och sånt) så nu när vi har möblerat om lite så har Loke fått in alla sina leksaker på sitt rum, vilket gör att det är rent och snyggt i vardagsrummet. Bara en sån sak är underbar!
Vi går mot nya tider...

Men mest av allt så älskar jag mina pojkar. Det är dom som gör livet värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0